• Sklepy internetowe
    • Projekty

Sprawdź jak pozycjonują się strony przygotowane w edytorze Eniroweb! 

30/1/2015

0 Comments

 
Pozycja strony w organicznych wynikach wyszukiwania zależy od wielu czynników: ilości i jakości treści na stronie, odpowiedniego doboru słów kluczowych (i ich zagęszczenia na stronie), struktury strony i hierarchii nagłówków, linkowania wewnętrznego, itp. 

Poniżej zamieszczamy przykłady stron naszych Klientów, które znalazły się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google.
Picture
Fraza kluczowa
Domena Klienta

hurtownia okularów warszawa mokotów
pracownia andrologiczna wrocław
ksero piaseczno
wizytówki piaseczno
geodeta mierniczy górniczy
mierniczy górniczy kielce
usługi geodezyjno-projektowe kielce
firma spedycyjna zgierz
spedycja krajowa zgierz
budownictwo kolejowe gorzów
materiały kolejowe gorzów
używane domki holenderskie
domki holenderskie trójmiasto
domki holenderskie gdańsk
www.visionplus.com.pl

www.andrologia-wroclaw.pl
www.kseropiaseczno.com.pl
www.kseropiaseczno.com.pl
www.geomarka.pl
www.geomarka.pl
www.geomarka.pl
www.spedycjalagost.pl
www.spedycjalagost.pl
www.pol-tor.com.pl
www.pol-tor.com.pl
www.domki-holender.pl
www.domki-holender.pl
www.domki-holender.pl
0 Comments

Przykładowe strony naszych Klientów.

28/1/2015

0 Comments

 
Edytor Eniroweb umożliwia prostą i szybką aktualizację treści na stronie. Jeśli jeszcze nie wprowadzałeś zmian na swojej stronie zachęcamy do zapoznania się z krótkim filmem wideo, prezentującym jak działa Eniroweb. 

Zapraszamy do obejrzenia kilku przykładowych stron naszych Klientów :)
0 Comments

Jak zwiększyć konwersję na Twojej stronie internetowej?

26/1/2015

0 Comments

 
Dlaczego konwersja jest ważna?
Powiedzmy, że chcesz zwiększyć liczbę kontaktów z Twojej strony internetowej lub sprzedaż poprzez Twój sklep internetowy o 20%. Jak to zrobić? Dodanie większej ilości świeżych treści na stronie lub zwiększenie inwestycji w reklamę internetową może pomóc. Ale czy wiesz, że średnio 3% wszystkich użytkowników, którzy odwiedzają Twoją stronę pozostawia po sobie ślad zapisując się do newslettera, wysyłając wiadomość przez formularz konktaktowy lub dzwoniąc pod numer podany na stronie? 
Zatem, aby zwiększyć liczbę kontaktów z Twojej strony o 20% wystarczy zwiększyć współczynnik konwersji o jedyne 1%. 
Jak to zrobić  i co się dzieje z resztą odwiedzających (97%)? Oto jest pytanie. 

Czym jest współczynik konwersji?

Współczynnik konwersji to procent użytkowników, którzy wykonają pożądaną przez Ciebie akcję na Twojej stronie www, względem wszystkich unikalnych użytkowników odwiedzających stronę. Pożądaną akcją może być: zapisanie się do newslettera, wypełnienie i wysłanie formularza, rejestracja użytkownika na stronie, dokonanie zakupu, wysłanie zapytania, pobranie pliku lub jeśli użytkownik korzysta 
z urządzenia mobilnego - telefon do firmy. 
Współczynnik konwersji dla sklepu internetowego to konkretnie stosunek sprzedaży do wizyt 
(lub unikalnych użytkowników).

Przykład: jeśli masz 30 konwersji z 1000 użytkowników, to współczynnik konwersji będzie wynosić 3% 
(30 ÷ 1000 = 3%). 

Wg danych firmy Fireclick  średni  globalny współczynnik konwersji wynosi około 3%.  Natomiast współczynnik konwersji dla polskich sklepów internetowych waha się od 0,5 do 3%.  

Jak zwiększyć współczynnik konwersji?
Przejrzysta, przyjazna użytkownikom strona. 
Google podaje, że jednym z głównym przyczyn niskiego współczynnika konwersji jest budowanie skomplikowanych stron, po których trudno jest się poruszać. Takie strony zniechęcają potencjalnych klientów do dalszej interakcji. Zatem upewnij się, że wygląd strony i funkcjonalności na stronie są proste 
i intuicyjne z punktu widzenia użytkownika. Zobacz więcej
Nagłówki.
Nagłówki są jedną z pierwszych informacji na stronie, które widzi użytkownik. To one zapewniają go, 
że trafił w dobre miejsce oraz że znajdzie tu treści, których poszukuje. Upewnij się wiec, że Twoje nagłówki są przymyślane, pobudzają do dalszego czytania i sugerują jakiej tematyce poświęcona jest strona. 
Przyciski "Call-to-action". 
Celem przycisków typu: "Skontaktuj się z nami", "Wyślij zapytanie", "Otrzymuj informacje o promocjach", "Zapytaj o cenę" jest wywołanie interakcji z użytkownikiem. Zastanów się nad tekstem umieszczonym 
w przycisku (przetestuj kilka opcji). Czasami niewielka zmiana może drastycznie zmienić zachowania użytkowników. 
Przykłady: 
  1. Użytkownik czyta opis świeżo wydanej książki. Zamiana przycisku "Dodaj do koszyka" na "Kup książkę teraz", sugeruje: "Przeczytałeś opis książki oraz recenzję, nadszedł czas na dokonanie zakupu". 
  2. Użytkownik przegląda ofertę firmy umieszczoną na stronie internetowej. Na stronie nie ma informacji o cenach, chociaż jest to jeden z decydujących czynników, który mogą skłonić Cię to dokonania zakupu. Zamiana przycisku :Skontaktuj się z nami" na "Zapytaj o cenę" jest odpowiedzią na Twoją potrzebę użytkownika, dzięki czemu bardziej przykuje Twoją uwagę.
  3. Użytkownik wybiera hotel na wyjazd weekendowy podczas przerwy w pracy. Biorąc pod uwagę ograniczony czas, prawdopodobnie pominie treści, które wymagają od niego dłuższego zaangażowania. Zamiana przycisku "Zobacz wideo", na "Zobacz 2 minutową prezentację hotelu" uprzedzi użytkownika ile czasu zajmuje obejrzenie filmu. 
  4. Użytkownik planuje remont mieszkania. Odwiedza stronę z akcesoriami do mieszkania. Zamiana przycisku: "Zapisz się do newslettera" na "Otrzymuj informacje o promocjach" komunikuje korzyści, jakie użytkownik uzyska po dokonaniu rejestracji. 
Formularze kontaktowe.
Formularz kontaktowy jest kluczowym elementem Twojej strony, ponieważ dzięki niemu możesz możesz uzyskać dane kontaktowe do Twoich potencjalnych klientów. Formularz powinien być umieszczony na górze strony i odpowiednio wyeksponowany. Im więcej pól do uzupełnienia tym większa szansa, że użytkownik zrezygnuje z jego wypełnienia, choćby ze zwykłej ostrożności i w trosce o własne bezpieczeństwo. Usuń zatem wszystkie zbędne pola, im mniej pytań, tym lepiej. Niech Twój formularz będzie prosty, krótki. Upewnij się, że Twoi użytkownicy rozumieją dlaczego pytasz ich o dane kontaktowe, np. adres e-mail. Dobrze jest uzyskać osobną zgodę na przesyłanie newslettera oraz dodac link do zakładki zawierającej informacje o Twojej polityce prywatności. 
Eniroweb umożliwia zamieszczenie dowolnej liczby formularzy w treści strony oraz w stopce. Formularze mogą zawiarać między innymi pytania otwarte oraz pola jednokrotnego i wielokrotnego wyboru.
Przykład:

    Chcesz otrzymywać informacje o nowych promocjach? Zapisz się na bezpłatny newsletter. 

Prześlij informacje o promocjach
Zrezygnuj z żargonu - prosta komunikacja.
Wyobraż sobie, że wchodzisz na stronę i widzisz hasło: "Automatyzacja działań marketingowych oraz wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedażowej prowadzące do wzrostu przychodów." Czy masz ochotę zastanawiać się co autor miał na myśli? Komunikat ten nie jest nielogiczny, ale nie jest też przyjazny w odbiorze. Fantazyjne opisy na stronach www, pisane kwiecistą polszczyzną powoli odchodzą do lamusa. Teraz liczy się realność, docieranie do potrzeb użytkownika, prosty i jasny przekaz. Mniej ozdobników, więcej wartościowej treści. 


Prowadź, nie rozpraszaj.
Na każdej zakładce Twojej strony www dodaj informacje, które wyjaśnią użytkownikowi czego od niego oczekujesz lub co powinien dalej zrobić, np. "zapisz się do newslettera" (przedstaw korzyści) lub "kup teraz". Komunikat powinien być dobrze wyeksponowany i klarowny. Zbyt duża ilość opcji/linków/treści powoduje, że użytkownik zaczyna błądzić po stronie. Schwarz Berry, w książce "Paradoks wyboru. Dlaczego mniej oznacza więcej", wyjaśnia, że zbyt duży wybór prowadzi do kwestionowania podejmowanych decyzji i, wbrew pozorom, odwodzi od dokonania zakupu. 
Zastanów się, które elementy na Twojej stronie mogą odwracać uwagę użytkownika od pożądanego przez Ciebie działania i usuń je.

Optymalizacja współczynnika konwersji jest rozległym tematem, który niejednokrotnie jeszcze poruszymy. A tymczasem mam nadzieję, że zamieszczone tutaj informacje zainspirują Cię do dalszego rozwoju Twojej witryny internetowej. 
0 Comments

Z radością prezentujemy nasze najnowsze szablony przygotowane w technologii Rensponsive Web Design!

23/1/2015

0 Comments

 
Obraz
Każda strona tworzona w edytorze Eniroweb jest dostępna w wersji desktopowej i mobilnej. Nasze najnowsze szablony przygotowane zostały 
w technologii Responsive Web Design, dzięki czemu z łatwością dostosowują się do każdego urządzenia, w tym tabletów. 
Zobacz przykładową stronę utworzoną w jednym z nowych szablonów. 
Aby zobaczyć jak działa Responsive Web Design (RWD) powoli zmniejszaj okno przeglądarki. Zwróć uwagę jak przesuwają się elementy na stronie, aby dostosować się do rozdzielczości okienka. 
0 Comments

Projekty dodane w roku 2014!

22/1/2015

0 Comments

 
Nasza biblioteka projektów graficznych stale się poszerza. Poniżej zamieszczamy listę wszystkich szablonów dodanych w ubiegłym roku. Jeżeli posiadasz już stronę stworzoną w Eniroweb pamiętaj, 
że w każdym momencie możesz odświeżyć swój projekt lub wybrać nowy. Wszystkie szablony są dostępne po zalogowaniu się do edytora w zakładce "Projektuj". 
Obraz

Zobacz wszystkie projekty graficzne dodane w 2014 roku:

0 Comments

    Archiwum

    May 2018
    March 2018
    January 2018
    October 2017
    June 2016
    August 2015
    July 2015
    March 2015
    January 2015
    September 2014
    June 2014
    May 2014
    April 2014
    February 2014


    Kategorie

    All
    Nowości W Edytorze Eniroweb

    RSS Feed

Panorama Firm Sp. z o.o. 
ul. Postępu 14A
02-676 Warszawa
Polska
panoramafirm.pl
budownictwo.pl
baza.panoramafirm.pl
firma.panoramafirm.pl
Polityka cookies
​Polityka prywatności

​Regulamin sklepu internetowego

    Zapytaj:

Prześlij
Opinie Klientów:

" Bardzo dziękuję za rzetelne i fachowe podejście do przygotowania mojej strony internetowej. Bardzo fajnie to wygląda. Jestem pod wielkim wrażeniem. Dziękuję wszystkim którzy tak bardzo zaangażowali się w jej utworzenie."
Gabinet Psychologiczny Psychotesty, Jadwiga Jarczewska-Żuchowska, psychotesty-namyslow.pl

"Nasza strona internetowa była dosyć duża i skomplikowana. Zespół radził sobie z nią z łatwością (...). Nie mam teraz wątpliwości dokąd skierować kogoś chcącego opracować swoją nową stronę internetową."

  • Sklepy internetowe
    • Projekty