• Sklepy internetowe
    • Projekty

Sprawdź jak pozycjonują się strony przygotowane w edytorze Eniroweb! 

30/1/2015

0 Komentarze

 
Pozycja strony w organicznych wynikach wyszukiwania zależy od wielu czynników: ilości i jakości treści na stronie, odpowiedniego doboru słów kluczowych (i ich zagęszczenia na stronie), struktury strony i hierarchii nagłówków, linkowania wewnętrznego, itp. 

Poniżej zamieszczamy przykłady stron naszych Klientów, które znalazły się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google.
Picture
Fraza kluczowa
Domena Klienta

hurtownia okularów warszawa mokotów
pracownia andrologiczna wrocław
ksero piaseczno
wizytówki piaseczno
geodeta mierniczy górniczy
mierniczy górniczy kielce
usługi geodezyjno-projektowe kielce
firma spedycyjna zgierz
spedycja krajowa zgierz
budownictwo kolejowe gorzów
materiały kolejowe gorzów
używane domki holenderskie
domki holenderskie trójmiasto
domki holenderskie gdańsk
www.visionplus.com.pl

www.andrologia-wroclaw.pl
www.kseropiaseczno.com.pl
www.kseropiaseczno.com.pl
www.geomarka.pl
www.geomarka.pl
www.geomarka.pl
www.spedycjalagost.pl
www.spedycjalagost.pl
www.pol-tor.com.pl
www.pol-tor.com.pl
www.domki-holender.pl
www.domki-holender.pl
www.domki-holender.pl
0 Komentarze

Przykładowe strony naszych Klientów.

28/1/2015

0 Komentarze

 
Edytor Eniroweb umożliwia prostą i szybką aktualizację treści na stronie. Jeśli jeszcze nie wprowadzałeś zmian na swojej stronie zachęcamy do zapoznania się z krótkim filmem wideo, prezentującym jak działa Eniroweb. 

Zapraszamy do obejrzenia kilku przykładowych stron naszych Klientów :)
0 Komentarze

Jak zwiększyć konwersję na Twojej stronie internetowej?

26/1/2015

0 Komentarze

 
Dlaczego konwersja jest ważna?
Powiedzmy, że chcesz zwiększyć liczbę kontaktów z Twojej strony internetowej lub sprzedaż poprzez Twój sklep internetowy o 20%. Jak to zrobić? Dodanie większej ilości świeżych treści na stronie lub zwiększenie inwestycji w reklamę internetową może pomóc. Ale czy wiesz, że średnio 3% wszystkich użytkowników, którzy odwiedzają Twoją stronę pozostawia po sobie ślad zapisując się do newslettera, wysyłając wiadomość przez formularz konktaktowy lub dzwoniąc pod numer podany na stronie? 
Zatem, aby zwiększyć liczbę kontaktów z Twojej strony o 20% wystarczy zwiększyć współczynnik konwersji o jedyne 1%. 
Jak to zrobić  i co się dzieje z resztą odwiedzających (97%)? Oto jest pytanie. 

Czym jest współczynik konwersji?

Współczynnik konwersji to procent użytkowników, którzy wykonają pożądaną przez Ciebie akcję na Twojej stronie www, względem wszystkich unikalnych użytkowników odwiedzających stronę. Pożądaną akcją może być: zapisanie się do newslettera, wypełnienie i wysłanie formularza, rejestracja użytkownika na stronie, dokonanie zakupu, wysłanie zapytania, pobranie pliku lub jeśli użytkownik korzysta 
z urządzenia mobilnego - telefon do firmy. 
Współczynnik konwersji dla sklepu internetowego to konkretnie stosunek sprzedaży do wizyt 
(lub unikalnych użytkowników).

Przykład: jeśli masz 30 konwersji z 1000 użytkowników, to współczynnik konwersji będzie wynosić 3% 
(30 ÷ 1000 = 3%). 

Wg danych firmy Fireclick  średni  globalny współczynnik konwersji wynosi około 3%.  Natomiast współczynnik konwersji dla polskich sklepów internetowych waha się od 0,5 do 3%.  

Jak zwiększyć współczynnik konwersji?
Przejrzysta, przyjazna użytkownikom strona. 
Google podaje, że jednym z głównym przyczyn niskiego współczynnika konwersji jest budowanie skomplikowanych stron, po których trudno jest się poruszać. Takie strony zniechęcają potencjalnych klientów do dalszej interakcji. Zatem upewnij się, że wygląd strony i funkcjonalności na stronie są proste 
i intuicyjne z punktu widzenia użytkownika. Zobacz więcej
Nagłówki.
Nagłówki są jedną z pierwszych informacji na stronie, które widzi użytkownik. To one zapewniają go, 
że trafił w dobre miejsce oraz że znajdzie tu treści, których poszukuje. Upewnij się wiec, że Twoje nagłówki są przymyślane, pobudzają do dalszego czytania i sugerują jakiej tematyce poświęcona jest strona. 
Przyciski "Call-to-action". 
Celem przycisków typu: "Skontaktuj się z nami", "Wyślij zapytanie", "Otrzymuj informacje o promocjach", "Zapytaj o cenę" jest wywołanie interakcji z użytkownikiem. Zastanów się nad tekstem umieszczonym 
w przycisku (przetestuj kilka opcji). Czasami niewielka zmiana może drastycznie zmienić zachowania użytkowników. 
Przykłady: 
  1. Użytkownik czyta opis świeżo wydanej książki. Zamiana przycisku "Dodaj do koszyka" na "Kup książkę teraz", sugeruje: "Przeczytałeś opis książki oraz recenzję, nadszedł czas na dokonanie zakupu". 
  2. Użytkownik przegląda ofertę firmy umieszczoną na stronie internetowej. Na stronie nie ma informacji o cenach, chociaż jest to jeden z decydujących czynników, który mogą skłonić Cię to dokonania zakupu. Zamiana przycisku :Skontaktuj się z nami" na "Zapytaj o cenę" jest odpowiedzią na Twoją potrzebę użytkownika, dzięki czemu bardziej przykuje Twoją uwagę.
  3. Użytkownik wybiera hotel na wyjazd weekendowy podczas przerwy w pracy. Biorąc pod uwagę ograniczony czas, prawdopodobnie pominie treści, które wymagają od niego dłuższego zaangażowania. Zamiana przycisku "Zobacz wideo", na "Zobacz 2 minutową prezentację hotelu" uprzedzi użytkownika ile czasu zajmuje obejrzenie filmu. 
  4. Użytkownik planuje remont mieszkania. Odwiedza stronę z akcesoriami do mieszkania. Zamiana przycisku: "Zapisz się do newslettera" na "Otrzymuj informacje o promocjach" komunikuje korzyści, jakie użytkownik uzyska po dokonaniu rejestracji. 
Formularze kontaktowe.
Formularz kontaktowy jest kluczowym elementem Twojej strony, ponieważ dzięki niemu możesz możesz uzyskać dane kontaktowe do Twoich potencjalnych klientów. Formularz powinien być umieszczony na górze strony i odpowiednio wyeksponowany. Im więcej pól do uzupełnienia tym większa szansa, że użytkownik zrezygnuje z jego wypełnienia, choćby ze zwykłej ostrożności i w trosce o własne bezpieczeństwo. Usuń zatem wszystkie zbędne pola, im mniej pytań, tym lepiej. Niech Twój formularz będzie prosty, krótki. Upewnij się, że Twoi użytkownicy rozumieją dlaczego pytasz ich o dane kontaktowe, np. adres e-mail. Dobrze jest uzyskać osobną zgodę na przesyłanie newslettera oraz dodac link do zakładki zawierającej informacje o Twojej polityce prywatności. 
Eniroweb umożliwia zamieszczenie dowolnej liczby formularzy w treści strony oraz w stopce. Formularze mogą zawiarać między innymi pytania otwarte oraz pola jednokrotnego i wielokrotnego wyboru.
Przykład:

    Chcesz otrzymywać informacje o nowych promocjach? Zapisz się na bezpłatny newsletter. 

Prześlij informacje o promocjach
Zrezygnuj z żargonu - prosta komunikacja.
Wyobraż sobie, że wchodzisz na stronę i widzisz hasło: "Automatyzacja działań marketingowych oraz wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedażowej prowadzące do wzrostu przychodów." Czy masz ochotę zastanawiać się co autor miał na myśli? Komunikat ten nie jest nielogiczny, ale nie jest też przyjazny w odbiorze. Fantazyjne opisy na stronach www, pisane kwiecistą polszczyzną powoli odchodzą do lamusa. Teraz liczy się realność, docieranie do potrzeb użytkownika, prosty i jasny przekaz. Mniej ozdobników, więcej wartościowej treści. 


Prowadź, nie rozpraszaj.
Na każdej zakładce Twojej strony www dodaj informacje, które wyjaśnią użytkownikowi czego od niego oczekujesz lub co powinien dalej zrobić, np. "zapisz się do newslettera" (przedstaw korzyści) lub "kup teraz". Komunikat powinien być dobrze wyeksponowany i klarowny. Zbyt duża ilość opcji/linków/treści powoduje, że użytkownik zaczyna błądzić po stronie. Schwarz Berry, w książce "Paradoks wyboru. Dlaczego mniej oznacza więcej", wyjaśnia, że zbyt duży wybór prowadzi do kwestionowania podejmowanych decyzji i, wbrew pozorom, odwodzi od dokonania zakupu. 
Zastanów się, które elementy na Twojej stronie mogą odwracać uwagę użytkownika od pożądanego przez Ciebie działania i usuń je.

Optymalizacja współczynnika konwersji jest rozległym tematem, który niejednokrotnie jeszcze poruszymy. A tymczasem mam nadzieję, że zamieszczone tutaj informacje zainspirują Cię do dalszego rozwoju Twojej witryny internetowej. 
0 Komentarze

Z radością prezentujemy nasze najnowsze szablony przygotowane w technologii Rensponsive Web Design!

23/1/2015

0 Komentarze

 
Obraz
Każda strona tworzona w edytorze Eniroweb jest dostępna w wersji desktopowej i mobilnej. Nasze najnowsze szablony przygotowane zostały 
w technologii Responsive Web Design, dzięki czemu z łatwością dostosowują się do każdego urządzenia, w tym tabletów. 
Zobacz przykładową stronę utworzoną w jednym z nowych szablonów. 
Aby zobaczyć jak działa Responsive Web Design (RWD) powoli zmniejszaj okno przeglądarki. Zwróć uwagę jak przesuwają się elementy na stronie, aby dostosować się do rozdzielczości okienka. 
0 Komentarze

Projekty dodane w roku 2014!

22/1/2015

0 Komentarze

 
Nasza biblioteka projektów graficznych stale się poszerza. Poniżej zamieszczamy listę wszystkich szablonów dodanych w ubiegłym roku. Jeżeli posiadasz już stronę stworzoną w Eniroweb pamiętaj, 
że w każdym momencie możesz odświeżyć swój projekt lub wybrać nowy. Wszystkie szablony są dostępne po zalogowaniu się do edytora w zakładce "Projektuj". 
Obraz

Zobacz wszystkie projekty graficzne dodane w 2014 roku:

0 Komentarze

8 powodów, dla których warto stworzyć stronę w Eniroweb

17/9/2014

0 Komentarze

 
Picture
Domyślam się, że zdarzyło Ci się surfować po sieci 
w poszukiwaniu wyjątkowych stron internetowych, które mogłyby stać się inspiracją dla Twojej nowej witryny. Być może udało Ci się nawet odnaleźć wymarzony projekt i pomyśleć: „Dokładnie tak powinna wyglądać moja strona!”. Jest tylko jeden szkopuł. Strony, w których często się po prostu zakochujemy, nie zostały zrealizowane w cenie, którą możemy uznać za przystępną. Mało popularna prawda, dotycząca imponujących i ekstremalnie funkcjonalnych stron jest taka, że są drogie.

Jeśli zatem cena faktycznie nie ma dla Ciebie znaczenia, w dość krótkim czasie możesz stać się właścicielem strony z projektem nie z tej ziemi. Tak, webdesignerzy i agencje interaktywne mają naprawdę duże możliwości, ale jednocześnie oczekują wprost proporcjonalnego wynagrodzenia za swoje dzieło.

Co zatem zrobić, jeśli poszukujesz strony www, która niekoniecznie jest pełnym wodotrysków zbiorem supernowoczesnych funkcjonalności, ale jednocześnie jest nieprzeciętna? Czy taką stronę możesz otrzymać w przystępnej cenie?

Zatrzymajmy się na chwilę i zastanówmy się jakie właściwie są Twoje potrzeby? 
Z pewnością potrzebujesz pięknego projektu graficznego oraz funkcjonalnej strony, której realizacja zmieści się w przewidywanym budżecie. Prawdopodobnie będziesz również potrzebować wsparcia w optymalizacji Twojej strony oraz podczas rejestracji i podpięcia zarówno domeny, jak i hostingu. Ponadto użytkownicy oraz wyszukiwarki cenią sobie witryny pełne świeżych i często aktualizowanych treści, wobec tego niezbędne jest dodatkowe wsparcie techniczne w ciągu roku oraz stały dostęp do panelu edycji Twojej strony.
Przeanalizowaliśmy powyższe zagadnienia i przygotowaliśmy rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb. Oto 8 powodów, dla których warto stworzyć stronę razem z Eniroweb?

1.       Przystępne ceny

Stworzyliśmy ponad 150 projektów graficznych (i regularnie dodajemy nowe), które udostępniamy naszym Klientom. Dzięki temu nie ponosisz kosztów indywidualnego przygotowania Twojego projektu, a jednocześnie nie jesteś do niego ograniczony – masz dostęp do wszystkich 150 projektów w różnych wersjach kolorystycznych i możesz zmieniać je w dowolnym momencie. Pamiętaj, że kiedy my dodajemy najnowsze projekty, zgodne w ostatnimi trendami, są one automatycznie dostępne w Twoim edytorze stron. 
Za pomocą kilku kliknięć możesz zamienić obecny projekt na najnowszy (bez dodatkowych opłat).

2.       Strony przygotowywane przez specjalistów

Nie pozostawiamy Cię sam na sam z naszym edytorem stron, najpierw nasi specjaliści (copywriterzy, graficy, administratorzy) tworzą dla Ciebie stronę, rezerwują domenę, a- następnie przekazują dostęp do panelu edycji Twojej strony www. Pamiętaj: do każdej zakupionej strony www otrzymujesz bezpłatne godziny wsparcia technicznego.
 
3.       Samodzielna edycja strony

Czy to oznacza, że będziesz mógł sam zarządzać swoją stroną? Dokładnie tak! Dzięki bardzo prostemu i przyjaznemu edytorowi strony, możesz w każdym momencie samodzielnie wprowadzić zmiany na swojej stronie. Nie potrzebujesz do tego żadnej wiedzy technicznej. Zapraszamy do obejrzenia filmów instruktażowych o obsłudze edytora, aby przekonać się jakie to proste. 

4.       Jesteś niezależny

Jesteśmy do Twojej dyspozycji, jeśli potrzebujesz naszego wsparcia, ale nie jesteś od nas zależny. Jeśli chcesz samodzielnie edytować treść na stronie, zmienić szablon, dodać zdjęcie lub post na blogu – wszystko jest w Twoich rękach. Osoby odwiedzające Twoją stronę oraz wyszukiwarki internetowe lubią, kiedy jest ona często odświeżana, a nowe treści regularnie dodawane. Zaoszczędzisz dużo czasu i pieniędzy, edytując ją samodzielnie lub korzystając z bezpłatnych godzin naszego wsparcia technicznego, które otrzymujesz podczas zakupu strony. 

5.       Skupienie użytkownika

Eniroweb posiada szeroki zasób funkcjonalności dostosowanych do projektów graficznych. Pozwala na dodawanie treści, zdjęć, pokazów slajdów, filmów wideo, galerii, przycisków itp. 

Moduły zawsze wybierasz z dostępnej puli, co pomoże Ci ograniczyć liczbę zbędnych elementów na stronie i skupić uwagę użytkownika na tych najważniejszych. Pamiętaj, że chaos na stronie i nadmierna liczba efektów wizualnych odstrasza użytkownika. W świecie stron www mniej znaczy więcej. 

6.       Strona mobilna w cenie strony internetowej

Prawie połowa Polaków posiada smartfony i codziennie przeszukuje Internet przez urządzenia mobilne. Jeśli Twoja strona nie wyświetla się na nich prawidłowo, tracisz potencjalnych Klientów. Dodatkowo strony www posiadające wersję mobilną są umieszczane na wyższej pozycji w mobilnych wynikach wyszukiwania. Czy zatem firma może sobie pozwolić na brak strony mobilnej? Z pewnością nie. 

Kupując stronę w Eniroweb otrzymujesz jej wersję mobilną, a dodatkowo, wprowadzane zmiany na stronie desktopowej są automatycznie zapisywane na stronie mobilnej, dzięki czemu oszczędzacz czas i unikasz dodatkowej pracy.

7.       Nie musisz o wszystkim pamiętać

Często słyszymy historie o stronach www, które wygasły z powodu nie opłaconej domeny lub hostingu, a następnie braku kontaktu z osobą, która ma dostęp do danych pozwalających na ponowne opublikowanie strony. Wybierając stronę w Eniroweb nie musisz się tym martwić. Bierzemy pełną odpowiedzialność za Twoją stronę, domenę i hosting. Dodatkowo, co roku je odnawiamy – pamiętamy o tym za Ciebie. 

8.       Szybka realizacja

Mija miesiąc za miesiącem, a potencjalni klienci przechodzą do konkurencji. Strona internetowa jest wirtualnym biurem i najlepszą wizytówką firmy dla milionów użytkowników. Nie warto zwlekać. Nasi copywriterzy pomogą Ci w przygotowaniu treści, graficy przygotują stronę, a administratorzy zarejestrują domenę i opublikują witrynę, aby jak najszybciej zaczęła pracować na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. 

Decyzja należy do Ciebie :) 
0 Komentarze

Odpalamy Nową Ofertę Kont Pocztowych

16/6/2014

1 Komentarz

 
W tym tygodniu wprowadziliśmy nową ofertę kont pocztowych. Naszym Klientom oferujemy dwa rodzaje pakietów: Standard (5GB) oraz  Business (10GB). Maksymalna wielkość jednej wiadomości to  aż 100MB. Poczta została przygotowana w technologii RWD (Responsive Web Design), zatem wyświetla się identycznie niezależnie od urządzenia z jakiego korzysta użytkownik oraz platformy  (Android, iOS, Windows Phone, itp.). 
Oczywiście skrzynkę pocztową można obsługiwać z urządzeń mobilnych. 
Dodatkowo właściciele konta Business otrzymują dostęp do przestrzeni dyskowej OX Drive, która pozwala na przechowywanie i udostępnianie dużych plików, a także mają możliwość współdzielenia danych takich jak: kontakty, kalendarz, listy zadań.

Jeżeli zastanawiasz się jak będzie wyglądała Twoja poczta Eniroweb, zapraszamy do obejrzenia krótkiego nagrania konta pocztowego Business :)

Czytaj więcej
1 Komentarz

Tworzenie stron www, czyli dlaczego warto wybrać EniroWeb?

14/5/2014

0 Komentarze

 
Zastanawiasz się komu zlecić wykonanie w pełni profesjonalnej strony internetowej Twojej firmy? Tworzenie stron www dla firm to jedne ze specjalności Eniro. 
Sprawdź dlaczego właściciele firmy Aconexim wybrali Eniro na wykonawcę strony intrenetowej swojej firmy. Podejrzyj pracę copywriterów i grafików i zobacz jak wygląda proces tworzenia stron www w Eniro. 
0 Komentarze

Jak działa Eniroweb?

12/5/2014

0 Komentarze

 
Eniroweb to proste w obsłudze narzędzie, dzięki któremu w kilka chwil stworzysz własną stronę internetową. 
Liczne możliwości edycji, dobór szablonów, kolorów, wybór czcionek, możliwość zamieszczania własnych zdjęć - zaletą Eniroweb jest to, że nie musisz znać się na technologicznych aspektach tworzenia stron www. Dzięki prostemu edytorowi możesz szybko i łatwo dodawać i zmieniać treści na Twojej stronie internetowej!
W zakładce "Funkcjonalności" znajdziesz więcej filmów o edytorze Eniroweb.
0 Komentarze

Nowy Szablon graficzny dostępny                             w 4 wiosennych Kolorach

25/4/2014

0 Komentarze

 

Ciągły rozwój Eniroweb jest naszym priorytetem. Regularnie dodajemy nowe funkcjonalności 
i projekty graficzne, które umożliwiają tworzenie wymarzonych stron www. Ten projekt umożliwia tworzenie stron z dużym zdjęciem w tle na całą szerokość strony oraz hasłem przewodnim 
i przyciskiem "call to action", zachęcającym do kontaktu.
Obraz

Przyciski i hasło reklamowe można dodatkowo edytować, zmieniać ich wielkość oraz czcionkę.


Brak własnych zdjęć nie jest już ograniczeniem. Eniroweb udostępnia ponad 100 fotografii artystycznych, które można wykorzystać w tle strony oraz ponad 1000 bezpłatnych zdjęć, dostępnych na licencji creative commons. 
0 Komentarze
<<Poprzednia
Naprzód>>

    Archiwum

    Maj 2018
    Marzec 2018
    Styczeń 2018
    Październik 2017
    Czerwiec 2016
    Sierpień 2015
    Lipiec 2015
    Marzec 2015
    Styczeń 2015
    Wrzesień 2014
    Czerwiec 2014
    Maj 2014
    Kwiecień 2014
    Luty 2014


    Kategorie

    Wszystkie
    Nowości W Edytorze Eniroweb

    Kanał RSS

Panorama Firm Sp. z o.o. 
ul. Postępu 14A
02-676 Warszawa
Polska
panoramafirm.pl
budownictwo.pl
baza.panoramafirm.pl
firma.panoramafirm.pl
Polityka cookies
​Polityka prywatności

​Regulamin sklepu internetowego

    Zapytaj:

Prześlij
Opinie Klientów:

" Bardzo dziękuję za rzetelne i fachowe podejście do przygotowania mojej strony internetowej. Bardzo fajnie to wygląda. Jestem pod wielkim wrażeniem. Dziękuję wszystkim którzy tak bardzo zaangażowali się w jej utworzenie."
Gabinet Psychologiczny Psychotesty, Jadwiga Jarczewska-Żuchowska, psychotesty-namyslow.pl

"Nasza strona internetowa była dosyć duża i skomplikowana. Zespół radził sobie z nią z łatwością (...). Nie mam teraz wątpliwości dokąd skierować kogoś chcącego opracować swoją nową stronę internetową."

  • Sklepy internetowe
    • Projekty