0 Komentarze
Edytor Eniroweb umożliwia prostą i szybką aktualizację treści na stronie. Jeśli jeszcze nie wprowadzałeś zmian na swojej stronie zachęcamy do zapoznania się z krótkim filmem wideo, prezentującym jak działa Eniroweb.
Zapraszamy do obejrzenia kilku przykładowych stron naszych Klientów :) Dlaczego konwersja jest ważna? Powiedzmy, że chcesz zwiększyć liczbę kontaktów z Twojej strony internetowej lub sprzedaż poprzez Twój sklep internetowy o 20%. Jak to zrobić? Dodanie większej ilości świeżych treści na stronie lub zwiększenie inwestycji w reklamę internetową może pomóc. Ale czy wiesz, że średnio 3% wszystkich użytkowników, którzy odwiedzają Twoją stronę pozostawia po sobie ślad zapisując się do newslettera, wysyłając wiadomość przez formularz konktaktowy lub dzwoniąc pod numer podany na stronie? Zatem, aby zwiększyć liczbę kontaktów z Twojej strony o 20% wystarczy zwiększyć współczynnik konwersji o jedyne 1%. Jak to zrobić i co się dzieje z resztą odwiedzających (97%)? Oto jest pytanie. Czym jest współczynik konwersji? Współczynnik konwersji to procent użytkowników, którzy wykonają pożądaną przez Ciebie akcję na Twojej stronie www, względem wszystkich unikalnych użytkowników odwiedzających stronę. Pożądaną akcją może być: zapisanie się do newslettera, wypełnienie i wysłanie formularza, rejestracja użytkownika na stronie, dokonanie zakupu, wysłanie zapytania, pobranie pliku lub jeśli użytkownik korzysta z urządzenia mobilnego - telefon do firmy. Współczynnik konwersji dla sklepu internetowego to konkretnie stosunek sprzedaży do wizyt (lub unikalnych użytkowników). Przykład: jeśli masz 30 konwersji z 1000 użytkowników, to współczynnik konwersji będzie wynosić 3% (30 ÷ 1000 = 3%). Wg danych firmy Fireclick średni globalny współczynnik konwersji wynosi około 3%. Natomiast współczynnik konwersji dla polskich sklepów internetowych waha się od 0,5 do 3%. Jak zwiększyć współczynnik konwersji? Przejrzysta, przyjazna użytkownikom strona. Google podaje, że jednym z głównym przyczyn niskiego współczynnika konwersji jest budowanie skomplikowanych stron, po których trudno jest się poruszać. Takie strony zniechęcają potencjalnych klientów do dalszej interakcji. Zatem upewnij się, że wygląd strony i funkcjonalności na stronie są proste i intuicyjne z punktu widzenia użytkownika. Zobacz więcej Nagłówki. Nagłówki są jedną z pierwszych informacji na stronie, które widzi użytkownik. To one zapewniają go, że trafił w dobre miejsce oraz że znajdzie tu treści, których poszukuje. Upewnij się wiec, że Twoje nagłówki są przymyślane, pobudzają do dalszego czytania i sugerują jakiej tematyce poświęcona jest strona. Przyciski "Call-to-action". Celem przycisków typu: "Skontaktuj się z nami", "Wyślij zapytanie", "Otrzymuj informacje o promocjach", "Zapytaj o cenę" jest wywołanie interakcji z użytkownikiem. Zastanów się nad tekstem umieszczonym w przycisku (przetestuj kilka opcji). Czasami niewielka zmiana może drastycznie zmienić zachowania użytkowników. Przykłady:
Formularze kontaktowe. Formularz kontaktowy jest kluczowym elementem Twojej strony, ponieważ dzięki niemu możesz możesz uzyskać dane kontaktowe do Twoich potencjalnych klientów. Formularz powinien być umieszczony na górze strony i odpowiednio wyeksponowany. Im więcej pól do uzupełnienia tym większa szansa, że użytkownik zrezygnuje z jego wypełnienia, choćby ze zwykłej ostrożności i w trosce o własne bezpieczeństwo. Usuń zatem wszystkie zbędne pola, im mniej pytań, tym lepiej. Niech Twój formularz będzie prosty, krótki. Upewnij się, że Twoi użytkownicy rozumieją dlaczego pytasz ich o dane kontaktowe, np. adres e-mail. Dobrze jest uzyskać osobną zgodę na przesyłanie newslettera oraz dodac link do zakładki zawierającej informacje o Twojej polityce prywatności. Eniroweb umożliwia zamieszczenie dowolnej liczby formularzy w treści strony oraz w stopce. Formularze mogą zawiarać między innymi pytania otwarte oraz pola jednokrotnego i wielokrotnego wyboru. Przykład: Zrezygnuj z żargonu - prosta komunikacja.
Wyobraż sobie, że wchodzisz na stronę i widzisz hasło: "Automatyzacja działań marketingowych oraz wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedażowej prowadzące do wzrostu przychodów." Czy masz ochotę zastanawiać się co autor miał na myśli? Komunikat ten nie jest nielogiczny, ale nie jest też przyjazny w odbiorze. Fantazyjne opisy na stronach www, pisane kwiecistą polszczyzną powoli odchodzą do lamusa. Teraz liczy się realność, docieranie do potrzeb użytkownika, prosty i jasny przekaz. Mniej ozdobników, więcej wartościowej treści. Prowadź, nie rozpraszaj. Na każdej zakładce Twojej strony www dodaj informacje, które wyjaśnią użytkownikowi czego od niego oczekujesz lub co powinien dalej zrobić, np. "zapisz się do newslettera" (przedstaw korzyści) lub "kup teraz". Komunikat powinien być dobrze wyeksponowany i klarowny. Zbyt duża ilość opcji/linków/treści powoduje, że użytkownik zaczyna błądzić po stronie. Schwarz Berry, w książce "Paradoks wyboru. Dlaczego mniej oznacza więcej", wyjaśnia, że zbyt duży wybór prowadzi do kwestionowania podejmowanych decyzji i, wbrew pozorom, odwodzi od dokonania zakupu. Zastanów się, które elementy na Twojej stronie mogą odwracać uwagę użytkownika od pożądanego przez Ciebie działania i usuń je. Optymalizacja współczynnika konwersji jest rozległym tematem, który niejednokrotnie jeszcze poruszymy. A tymczasem mam nadzieję, że zamieszczone tutaj informacje zainspirują Cię do dalszego rozwoju Twojej witryny internetowej. Z radością prezentujemy nasze najnowsze szablony przygotowane w technologii Rensponsive Web Design!23/1/2015
Nasza biblioteka projektów graficznych stale się poszerza. Poniżej zamieszczamy listę wszystkich szablonów dodanych w ubiegłym roku. Jeżeli posiadasz już stronę stworzoną w Eniroweb pamiętaj, że w każdym momencie możesz odświeżyć swój projekt lub wybrać nowy. Wszystkie szablony są dostępne po zalogowaniu się do edytora w zakładce "Projektuj". Zobacz wszystkie projekty graficzne dodane w 2014 roku:Domyślam się, że zdarzyło Ci się surfować po sieci w poszukiwaniu wyjątkowych stron internetowych, które mogłyby stać się inspiracją dla Twojej nowej witryny. Być może udało Ci się nawet odnaleźć wymarzony projekt i pomyśleć: „Dokładnie tak powinna wyglądać moja strona!”. Jest tylko jeden szkopuł. Strony, w których często się po prostu zakochujemy, nie zostały zrealizowane w cenie, którą możemy uznać za przystępną. Mało popularna prawda, dotycząca imponujących i ekstremalnie funkcjonalnych stron jest taka, że są drogie. Jeśli zatem cena faktycznie nie ma dla Ciebie znaczenia, w dość krótkim czasie możesz stać się właścicielem strony z projektem nie z tej ziemi. Tak, webdesignerzy i agencje interaktywne mają naprawdę duże możliwości, ale jednocześnie oczekują wprost proporcjonalnego wynagrodzenia za swoje dzieło. Co zatem zrobić, jeśli poszukujesz strony www, która niekoniecznie jest pełnym wodotrysków zbiorem supernowoczesnych funkcjonalności, ale jednocześnie jest nieprzeciętna? Czy taką stronę możesz otrzymać w przystępnej cenie? Zatrzymajmy się na chwilę i zastanówmy się jakie właściwie są Twoje potrzeby?
Z pewnością potrzebujesz pięknego projektu graficznego oraz funkcjonalnej strony, której realizacja zmieści się w przewidywanym budżecie. Prawdopodobnie będziesz również potrzebować wsparcia w optymalizacji Twojej strony oraz podczas rejestracji i podpięcia zarówno domeny, jak i hostingu. Ponadto użytkownicy oraz wyszukiwarki cenią sobie witryny pełne świeżych i często aktualizowanych treści, wobec tego niezbędne jest dodatkowe wsparcie techniczne w ciągu roku oraz stały dostęp do panelu edycji Twojej strony. Przeanalizowaliśmy powyższe zagadnienia i przygotowaliśmy rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb. Oto 8 powodów, dla których warto stworzyć stronę razem z Eniroweb? 1. Przystępne ceny Stworzyliśmy ponad 150 projektów graficznych (i regularnie dodajemy nowe), które udostępniamy naszym Klientom. Dzięki temu nie ponosisz kosztów indywidualnego przygotowania Twojego projektu, a jednocześnie nie jesteś do niego ograniczony – masz dostęp do wszystkich 150 projektów w różnych wersjach kolorystycznych i możesz zmieniać je w dowolnym momencie. Pamiętaj, że kiedy my dodajemy najnowsze projekty, zgodne w ostatnimi trendami, są one automatycznie dostępne w Twoim edytorze stron. Za pomocą kilku kliknięć możesz zamienić obecny projekt na najnowszy (bez dodatkowych opłat). 2. Strony przygotowywane przez specjalistów Nie pozostawiamy Cię sam na sam z naszym edytorem stron, najpierw nasi specjaliści (copywriterzy, graficy, administratorzy) tworzą dla Ciebie stronę, rezerwują domenę, a- następnie przekazują dostęp do panelu edycji Twojej strony www. Pamiętaj: do każdej zakupionej strony www otrzymujesz bezpłatne godziny wsparcia technicznego. 3. Samodzielna edycja strony Czy to oznacza, że będziesz mógł sam zarządzać swoją stroną? Dokładnie tak! Dzięki bardzo prostemu i przyjaznemu edytorowi strony, możesz w każdym momencie samodzielnie wprowadzić zmiany na swojej stronie. Nie potrzebujesz do tego żadnej wiedzy technicznej. Zapraszamy do obejrzenia filmów instruktażowych o obsłudze edytora, aby przekonać się jakie to proste. 4. Jesteś niezależny Jesteśmy do Twojej dyspozycji, jeśli potrzebujesz naszego wsparcia, ale nie jesteś od nas zależny. Jeśli chcesz samodzielnie edytować treść na stronie, zmienić szablon, dodać zdjęcie lub post na blogu – wszystko jest w Twoich rękach. Osoby odwiedzające Twoją stronę oraz wyszukiwarki internetowe lubią, kiedy jest ona często odświeżana, a nowe treści regularnie dodawane. Zaoszczędzisz dużo czasu i pieniędzy, edytując ją samodzielnie lub korzystając z bezpłatnych godzin naszego wsparcia technicznego, które otrzymujesz podczas zakupu strony. 5. Skupienie użytkownika Eniroweb posiada szeroki zasób funkcjonalności dostosowanych do projektów graficznych. Pozwala na dodawanie treści, zdjęć, pokazów slajdów, filmów wideo, galerii, przycisków itp. Moduły zawsze wybierasz z dostępnej puli, co pomoże Ci ograniczyć liczbę zbędnych elementów na stronie i skupić uwagę użytkownika na tych najważniejszych. Pamiętaj, że chaos na stronie i nadmierna liczba efektów wizualnych odstrasza użytkownika. W świecie stron www mniej znaczy więcej. 6. Strona mobilna w cenie strony internetowej Prawie połowa Polaków posiada smartfony i codziennie przeszukuje Internet przez urządzenia mobilne. Jeśli Twoja strona nie wyświetla się na nich prawidłowo, tracisz potencjalnych Klientów. Dodatkowo strony www posiadające wersję mobilną są umieszczane na wyższej pozycji w mobilnych wynikach wyszukiwania. Czy zatem firma może sobie pozwolić na brak strony mobilnej? Z pewnością nie. Kupując stronę w Eniroweb otrzymujesz jej wersję mobilną, a dodatkowo, wprowadzane zmiany na stronie desktopowej są automatycznie zapisywane na stronie mobilnej, dzięki czemu oszczędzacz czas i unikasz dodatkowej pracy. 7. Nie musisz o wszystkim pamiętać Często słyszymy historie o stronach www, które wygasły z powodu nie opłaconej domeny lub hostingu, a następnie braku kontaktu z osobą, która ma dostęp do danych pozwalających na ponowne opublikowanie strony. Wybierając stronę w Eniroweb nie musisz się tym martwić. Bierzemy pełną odpowiedzialność za Twoją stronę, domenę i hosting. Dodatkowo, co roku je odnawiamy – pamiętamy o tym za Ciebie. 8. Szybka realizacja Mija miesiąc za miesiącem, a potencjalni klienci przechodzą do konkurencji. Strona internetowa jest wirtualnym biurem i najlepszą wizytówką firmy dla milionów użytkowników. Nie warto zwlekać. Nasi copywriterzy pomogą Ci w przygotowaniu treści, graficy przygotują stronę, a administratorzy zarejestrują domenę i opublikują witrynę, aby jak najszybciej zaczęła pracować na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Decyzja należy do Ciebie :) W tym tygodniu wprowadziliśmy nową ofertę kont pocztowych. Naszym Klientom oferujemy dwa rodzaje pakietów: Standard (5GB) oraz Business (10GB). Maksymalna wielkość jednej wiadomości to aż 100MB. Poczta została przygotowana w technologii RWD (Responsive Web Design), zatem wyświetla się identycznie niezależnie od urządzenia z jakiego korzysta użytkownik oraz platformy (Android, iOS, Windows Phone, itp.). Oczywiście skrzynkę pocztową można obsługiwać z urządzeń mobilnych. Dodatkowo właściciele konta Business otrzymują dostęp do przestrzeni dyskowej OX Drive, która pozwala na przechowywanie i udostępnianie dużych plików, a także mają możliwość współdzielenia danych takich jak: kontakty, kalendarz, listy zadań. Jeżeli zastanawiasz się jak będzie wyglądała Twoja poczta Eniroweb, zapraszamy do obejrzenia krótkiego nagrania konta pocztowego Business :)
|